SEO elektroninių parduotuvių savininkams padeda pritraukti pirkėjus

seoNorint, jog į el. parduotuvę ateitų kuo daugiau potencialių pirkėjų, reikia tinkamai atlikti SEO darbus. Daugelis naujų el. parduotuvių savininkų skundžiasi, jog pas juos neateina jokie lankytojai iš paieškos sistemų, o taip yra būtent dėl prastos optimizacijos. Šiais laikais yra įprasta, kad iš paieškos sistemų ateina didžioji dalis pirkėjų, nes jie visuomet naudojasi paieškos laukeliais kai ieško kažkokių konkrečių prekių ar paslaugų. Jeigu jūsų internetinė parduotuvė nėra pritaikyta paieškos sistemoms, tai logiška, kad iš jų jūs lankytojų negausite. Potencialūs pirkėjai eina ten, kur randą norimą prekę pagal suvestą terminą, tad jūsų užduotis yra paprasta – turite kiekvienos prekės puslapį optimizuoti pagal tam tikrą terminą.

Dažniausiai el. parduotuvių savininkai daro esminę klaidą – jie nededa jokių prekės aprašymų arba deda tokius, kurie yra kitose el. parduotuvėse. Kuriant internetinę parduotuvę, pats didžiausias prioritetas yra prekės aprašymas. Jis turi būti unikalus, nekopijuotas ir kuo jis ilgesnis, tuo geriau. Yra daug profesionalių rašytojų, kurie kuria prekių aprašymus už tam tikrus įkainius, tačiau jeigu nenorite leisti pinigų, tai tuos aprašymus sukurkite patys. Sugaišite šiek tiek laiko, bet užtat žinosite, jog viską darote pagal standartus.

Kuriant aprašymus, niekuomet nereikia jų palikti tuščių – dėkite nuorodas į kitas susijusias prekes. Aprašyme suraskite kažkokį žodį, kuris minimas kitoje prekėje ir tiesiog uždėkite nuorodą. Tokiu būdu padidinsite tiek praleidimo laiką, tiek ir atmetimo rodiklį. Tuo labiau, kad kuo daugiau nuorodų turi kažkokia prekė, tuo ji aukščiau kyla paieškoje. Tad, jums šiuo atveju reikia rinktis nuorodas į kitus vidinius puslapius ir taip sukurti ištisą vidinių nuorodų tinklą prekių aprašymuose. Būtent tokiu būdu ir pradėsite kilti paieškoje.

Kuomet pradedate kilti paieškos sistemų rezultatuose pagal tikslinius raktinius žodžius, jūsų pardavimo rodiklis didėja – sulaukiate gausesnio pirkėjų skaičiaus. Matote, paieškos sistemos suteikia galimybę gauti būtent tikslinę auditoriją, o SEO optimizacijos dėka jūs gaunate būtent pirkėjų srautą, kuris ieško jūsų siūlomų prekių. Tad, optimizacija tikrai jums padės gauti daugiau pirkėjų.